Vagnsboden

Nu går det att komma in i vagnsboden igen.

Upptakt inför lag-SM

Den 18 – 19 juli anordnar Sollefteå GK lag-SM. Sollefteås lag har nu haft säsongsplanering, och som en del av upptakten spelades det curling. Lycka till när det är dags för lag-SM.

Hittade inga inlägg

Tyvärr, inget innehåll kunde finnas som matchade vad du sökte efter