Restauratör 2024!!

Vi har nöjet att hälsa Suliman Ibrahim, tidigare ägare av Restaurang Terassen i Långsele, välkommen att driva vår golfrestaurang säsongen 2024.
Suliman kommer att driva restaurangen via sitt företag Kurdistan Mat AB.
Vi ser verkligen fram emot samarbetet och hoppas att vi alla hjälps åt så att det blir riktigt bra – en god upplevelse skapar vi tillsammans!!

Nytt för i år är även att klubben kommer införa ett ”matråd”, som kommer vara extra lyhörda kopplat till feedback från medlemmarna på deras upplevelse. Enkäten från players first kommer så sällan och vi vill samla in feedback mer kontinuerligt. Matrådet kommer även stötta i den viktiga kommunikationen om t.ex kommande tävlingar på banan, så att restaurangen enklare kan planera. Mer info om matrådet kommer framöver.

Nu ser vi fram emot säsongen och än en gång välkommen Suliman!!